"חמוש לא מאומן זה חמוש מסוכן"

לך עכשיו להתאמן

למה להתאמן?
בשנת 2023 הייתה עליה של כ350% בפיגועי טרור אך ורק ביהודה ושומרון.
זהו המספר הגבוה ביותר מאז האינתיפאדה השנייה.
לפי מחקר של עיתון "גלובס" ישנו קשר ישיר בין הימצאות חמושים בסביבת הפיגוע לבין חומרת הפיגוע וכמות הנפגעים.
במדינת ישראל יש מאות אלפי אזרחים הנושאים נשק, אך לצערנו ישנו מספר מועט של אזרחים הנושאים נשק אשר יודעים כיצד להתשמש בו כראוי.
נושא נשק לא מאומן מסכן את הציבור.
רישיון נשק בדומה לרישיון נהיגה דורש אימון על בסיס קבוע, תרגול ולמידה.
כחמושים יש לנו את האחריות לכך שנהיה מקצעונים ומאומנים בכדי שנוכל לשמור על הסביבה שלנו ולא לפגוע בה בעת אירוע בטחוני כזה או אחר.
לכן קהילת "אחים עם נשק" לקחה על עצמה לקחת חלק בפרוייקט החשוב וההכרחי הזה, לאמן כמה שיותר אזרחים חמושים.
הצטרפו אלינו ותעזרו לנו לשמור על הבית.

שימו לב, בכדי לבצע אימון מעשי תידרשו לעבור קודם אימון טכני, ובכדי לעבור אימון מבצעי תידרשו לעבור אימון טכני ואימון מעשי 

1

אימון ירי טכני

ההדרכה הראשונה בסדרת ההדרכות. האימון יתמקד בהיכרות עם האקדח ושיטת העבודה הנכונה עם אקדח. בהדרכה נתמקד בנושאים הבאים: שלושת עקרונות הקליעה: 1.אחיזת הנשק 2.מכוון 3.עבודת הדק. בנוסף נעבוד על: מעצור גמר, שליפה בעמידה, ירי בכריעה.

2

אימון ירי מעשי

ההדרכה השנייה בסדרת ההדרכות. אימון זה מתמקד בתפעול אירוע בטחוני, תוך מתן דגש על עבודת ירי נכונה. באימון נעבוד על התכנים הבאים: עמידה נכונה התומכת רתע, שליפה ודריכת האקדח בצורה נכונה, ירי מדויק ותמונת כוונות, ירי מטחים.

3

אימון ירי מבצעי

ההדרכה השלישית בסדרת ההדרכות. אימון זה מתמקד בתפעול אירוע בטחוני מרוכב, תוך מתן דגש על עבודה בסביבה אזרחית. באימון נעבוד על התכנים הבאים: עבודה מול מספר מטרות, ניהול לחימה בסביבה אזרחית, כלכלת תחמושת, דגשים על עבודה עם חמושים נוספים במרחב.

4

אימון טקטי

אימון זה מתמקד בתפעול אירוע מורכב, תוך מתן דגש על ניהול לחימה תחת אש. האימון יבוצע באקדחי E4T של חברת GLOCK. האקדחים הינם העתק מדויק של GLOCK 17 הן מבחינת נראות והן מבחינת משקל. המתאמנים ילבשו ציוד מיגון מלא ויצטרכו לעבוד תחת אש שתבוצע על ירי המדריך בעזרת רובי פיינטבול. באימון נעבוד על התכנים הבאים: עבודה כצמדים עד חוליה, ניהול לחימה תחת אש, תפיסת מחסות ומסתורים, הכרזות וחלוקת גזרות באירוע.

5

אימון ירי משפטי

אימון ירי אשר יבוצע על ידי מדריך ירי מוסמך ועורך דין לענייני נשק. באימון תעברו תכני הדרכה מעשית ודגשים על ירי נכון ומדויק, ובנוסף תעברו שעת הדרכה משפטית בה ינתנו דגשים משפטיים כיצד לנהוג במקרה בו נאלצתם לבצע ירי, מה עליכם להגיד לאחר ביצוע הירי, וכיצד מותר לכם על פי חוק להשתמש באקדח.

6

סדנאות ירי

סדנה זו מרכזת את כלל התכנים אשר תרכשו בסדרת שלושת אימוני הירי שלנו. בסדנה תעברו את כלל התכנים בסדרה של 3 מפגשים כקבוצה אחת. המפגשים יעשו באותו המטווח ועם אותו המדריך בכדי לשמור כמה שניתן על הרמה המקצועית שלכם ועל אורגניות הקבוצה. - מתאים לקבוצות וליחידים -

לארגן לכם אימון?
אם אתם כבר קבוצה ואתם רוצים שנקבע לכם אימון.
מלאו את כל הפרטים ואנחנו כבר נדאג לסגור לכם מטווח ומדריך.

שימו לב, יש למלא את כל הפרטים בטופס.
ניתן לקבוע אימון רק לקבוצות של 8-12 משתתפים.
*
*
*
*
*

3 תאריכים אופציונלים

*
תאריך 1:
 
*
תאריך 2:
 
*
תאריך 3: